terima kasih kerana datang . jangan lupa follow tau . ini totally original blog saya . bukan fake atau copy-2 . cerita dalam blog ini semua tentang hidup saya ! muahhh sikit :*

Monday 31 December 2012

Happy New Year People ;)


Muka tahun baru hihi ;)

Hai readers ;) Korang buat apa je? Busy cari channel yg ada live new year kan? yeahh same goes to me :) muehehehe maklumlah tahun ni family aku taknak pergi mana mana. just tengok live dekat rumah pun dah cukup :) so aku pun okay je lahhh walaupun ada kengkawan yg ajak tapi aku tolah ohh ._.



eh lupa pulakkk. HAPPY NEW YEAR korang :) semoga tahun 2013 menjadi tahun yg penuh bermakna kepada kita kan dan lebih baik. Dalam 2013 aku kena fokus dekat SPM je sebab dia dah datang panggil untuk berperang muehehehe wish me luck kayy :D

aku nak buat parents aku happy ada anak macam aku so kena bagi dorang result yg gempak lah kan. dan kena belajar bersungguh sungguh. lepas ni no more internet and astro. hopefully phone tak kena rampas lah kan ._. maybe tak perlu dah fikir pasal boyfriend kot sebab nanti pelajaran aku terganggu susah la...

Dan mungkin hari ni hari last update blog sebab internet dah takde dan maybe takde masa kod untuk semua ni :) aku just nak korang doakan kejayaan aku kayy sebab aku pun akan doakn korang semua yg baca entry ni. okay sampai sini je aku nak membebel. byebye xoxo